نوشته شده توسط : mehrdad


عزیزم





میدونی چه قدر دلـ ـــ ــــ ـــ م برات تنگ شده؟




حرفای من اینجاست تو سینم



جـ ـــایـــ ـی کــــه هر لحظه دنــــبــ ــالــــت میــ ــگــــرده





منتظره تا برگردی



..........



چرا با خاطره هایـت تنـ ـ ـ ــ ـ ـ ـهام گذاشتی؟



بـــیــــا بـــرگـــرد

.......



در کلبه تنهایی من چیزی جز انتظار نیست

.......دیدی گفتم؟



دیدی گفتم؟ که یه روز پر میکشی تو هوام؟

دیدی گفتم که تو هم میری به خاطره هام..

میاد اون روز که نمیگیری سراغ ار ما



امروز که محتاج توام جای تو خالیست

فردا که میایی به سراغم نفسی نیست

من مانده ام تنهای تنها

با غم تو
با تو هستم ای قلم!

با تو ای همراه و ای همزاد من ...

سرنوشت هر دومان حیران بازی های زشت سرنوشت

شعرهایم را نوشتی دستخوش!

اشک هایم را کجا خواهی نوشت؟


----------------------------------------------------------------------------


دلم گرفته همسفر هوای گریه دارم


دلم گرفت ای هم نفس

پرم شکست تو این قفس



دوباره دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم گرفته


دوباره آسمان اين دل ابری شده


دوباره اين چشمهای خســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــته بارانی شده



در گوشه ای تنهای تنها و خسته از این دنیا



میمونم همیشه





چشــــــــــــــــــــــــم به راهــــــــــــــــــــــــــت



حسرت یه لحظه دیدنت برام شده یه عادت








:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: