نوشته شده توسط : mehrdad

شنيدم داره تو قلبت يه نفر جامو ميگيره






ديگه هيشكي نميتونه جلو اشكامو بگيره


نيستيو دارم ميسوزم گريه داره حال و روزم





نميدونم چرا اما تو رو دوست دارم هنوزم




بعد از تو توي دلم نيمه شبا هيچي جز غم نيست





حسرتت موند به دلم واسه غمام هيچي مرهم نيست




بعد از تو توي دلم نيمه شبا هيچي جز غم نيست





حسرتت موند به دلم واسه غمام هيچي مرهم نيست




بعد از تو توي دلم نيمه شبا هيچي جز غم نيست





حسرتت موند به دلم واسه غمام هيچي مرهم نيست




بعد از تو توي دلم نيمه شبا هيچي جز غم نيست


حسرتت موند به دلم واسه غمام هيچي مرهم نيست





با يادت امشب، شدم ديوونه





بي تو غصم روي اين شونه



ديگه نمياد صدات توي اين خونه...!








 





:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: