نوشته شده توسط : mehrdad

 

 
جنگ تاکتیکی مورینیو و ویلانو

_نبرد وارث پپ و مربی پرتقالی نزدیک است ویلانو برای نخستین بار به عنوان سرمربی در ال کلاسیکو و مقابل مورینیو قرار خواهد گرفت.به نظر می رسد رئال مادرید و بارسلونا با سیستم همیشگی خود بازی کنند ۱-۳-۲-۴ رئال مادرید و ۳-۳-۴ بارسلونا , تنها غایب این بازی په په از رئال است.ترکیب و سیستم دو تیم شناخته شده است رئال مادرید برای سومین سال متوالی از این سیستم استفاده می کند و بارسلونا برای پنجمین سال است که از سیستم فوق استفاده می کند.

ویلانو چهار سال در سایه گوادریولا بود و اکنون می تواند با پیروزی مقابل رئال مادرید شروعی رویایی در دنیای مربیگری داشته باشد در مقابل او, مورینیو که دغدغه اصلی او کسب لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری است می خواهد برای دومین بار سوپر کاپ را با رئال ببرد در فصل گذشته سوپر جام به ابی اناری پوشان رسید و در چند سال اخیر دو تیم به صورت یکی در میان و نوبتی به این جام رسیده اند و اینبار اگر به مانند فصل های گذشته باشد نوبت رئال مادرید است.

ویلانووا در دومین دیدار رسمی به عنوان سرمربی بارسلونا به مصاف کسی می رود که در طی ۸ فصل سرمربیگری، فاتح ۶ لیگ داخلی، ۳ جام حذفی، ۱ جام یوفا و ۲ لیگ قهرمانان اروپا شده‌است. در حقیقت از سال ۲۰۰۲ به بعد، تاکنون پیش نیامده که مورینیو ۱ فصل را بدون کسب حداقل یک جام، تمام کند.

مورینیو از نظر تجربه  و سابقه مربیگری قطعا می تواند در هنگام بازی تصمیمات بهتری را بگیرد اما ویلانووا با انگیزه و اشتیاق بیشتر در مقابل رئال روی نیمکت می نشیند و ال کلاسیکو هیچ وقت قابل پیش بینی نبوده اما ویلانووا نیز این شانس را دارد تا برنده جنگ تاکنیکی با مربی پرافتخار پرتقالی شود.





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: